Väldigt massa på schemat :)

Detta har varit en väldigt hektiskt vecka, med massor att göra!
Jag har städat och möblerat mitt rum, shoppat, varit på ikea, besökt tandläkaren osv.

Tandläkartiden var idag, hade ett hål men inte tandvärk. Jag tänkte att det skulle vara skönt att fixa så jag slipper det!... Men när jag gick ut därifrån hade jag en sån jävla tandvärk att jag var nära att börja gråta flera gånger. uh! Tandvärken håller fortfarande i sig trots att den avtagit lite... (var klar hos tandläkaren halv tolv!)
Iaf, ni skulle sett hur knäpp jag såg ut efteråt, han måste ha lagt bedövningen fel (eftersom det gjorde sjukt ont när han lagade, jag brukar inte vara så känslig). Man brukar ju bli lite avdomnad och ha svårt att röra munnen och dricka. Men denna gången var jag helt fucked upp! Ena sidan bara hängde och jag kunde inte ens stänga munnen :P Såg roligt ut...

jaja.. nu vet ni det ointressanta haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0