Shoppat! :)

Vet inte om jag lagt in detta, men jag handlade detta för några dagar sedan.
Jag har märkt att när jag shoppar så köper jag i ungefär samma färgskala, konstigt nog. Det beror nog på vilket humör jag är på! Den dagen blev det iaf rosa temat! :) Örhängena och pärlhalsbandet kommer bli såå fint till våren! Och bhn är väll mest funktionell o skön (wow ja köper underkläder efter funktion för en gångs skull haha).
Parfymen är min en av mina favoriter, Det är Naomi Campbells Winter Kiss. Åh jag bara älskar den doften! :)

Örhängen- BikBok
Parfym - Cubus
BH - Hm
Rosa halsband - Glitter
Pärlhalsband - Bikbok
Foundation - Åhlens

Puss o ha det bra :)


fjhfsdoijoij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0