Myskväll

Om några timmar kommer therese hit och vi ska ha en myskväll, johan skulle kanske också komma men nu blir han sjuk, synd, men nu så får vi ta fram nagellacken och ha en riktig tjejkväll! ;) Tänkte att therese skulle kunna hjälpa mig renovera klart haha, men det säger jag ju inte i förväg... :p hoppas hon inte läser detta. :D
Jag har inte träffat therese på flera dagar nu, känns konstigt även fast vi ibland inte kan träffas på typ en månad?
Jag får ibland kommentarer som "oj är du och therese fortfarande vänner?", ja det är vi såklart :D Men varför verkar alla ta för givet att om man kännt varandra sedan man var sex så ska man växa ifrån varandra? För i vårt fall känns det nästan tvärt om, vi blir bara bättre och bättre vänner hela tiden. Hur nu än det går till. Hehe, det går iaf åt rätt håll :D Btw, I love u Therese <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0